środa, 1 marca 2017

Zakochaj się w kaszkach Smakija! - projekt Smakija i Trnd

Zakochani w smaku - to hasło przewodnie nowego projektu na portalu TRND i firmy Zott dotyczącego kaszek Smakija.



Miałam to szczęście i zostałam wybrana jako jedna z 3000 ambasadorów projektu :)
Ambasadorzy biorący udział w projekcie otrzymają zwrot kosztów za zakup maksymalnie 20 sztuk dowolnych kaszek Smakija za kwotę nie większą niż 40 zł.

ZESTAW AMBASADORA

Wczoraj kurier przyniósł mi zestaw ambasadora.
 
 
Z niecierpliwością otworzyłam kopertę i znalazłam w niej:
 
  
  • przewodnik projektu
 
 
  •  5 planerów zakupowych (magnesów) na lodówkę
 
  •  książeczkę "Twoje Badanie Opinii", służącą do zebrania informacji i opinii na temat kaszek Smakija


 
 
Czym prędzej udałam się na zakupy :)
 
Pierwsze zakupy poczyniłam w sklepie Stokrotka - tam kaszki były w promocji po 1,59 zł. Były tylko 3 smaki ale dzięki temu mogłam kupić pozostałe smaki w innym sklepie po 2,09 zł i idealnie zmieścić się w budżecie projektu.
 



 
 
 
W kolejnym poście przedstawię smaki kaszek Smakija :)
 
 

1 komentarz:

  1. Również jestem po pierwszych zakupach. Niestety nie udało mi się jeszcze zakupić kaszki z sosem wiśniowym i jabłkowo-cynamonowych, ale będę szukała dalej :).

    OdpowiedzUsuń