środa, 17 maja 2017

Kampania Hebe od Streetcom

Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam kiedy dostałam maila z portalu Streetcom o zakwalifikowaniu się do kampanii Hebe :) 

Dziś nadszedł wreszcie ten dzień, że kurier doręczył mi paczkę ambasadora :) 




Samo pudełko było już bardzo ładne i nie mogłam się doczekać aż sprawdzę co jest w środku :) 



Po otwarciu paczki moje oczy się zaświeciły na widok super kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania :) Jak się okazało pudełko ma dwa "pięterka" :)

Na pierwszym pięterku znalazłam produkty do testowania dla mnie:

- Keratynę w płynie firmy Prosalon
- Kolagenową maseczkę pod oczy Purederm
- Cukrowy peeling do ciała Nacomi
- Tusz do rzęs p2
-  Krem z kwasem migdałowym Bandi
- Perfumy Halloween Mia Me Mine



Drugie pięterko zawierało mnóstwo próbek do rozdania wśród znajomych! Szczerze nie spodziewałam się, aż takiej ilości próbek :)
Były tam próbki różnych kremów oraz szamponu i maseczki do włosów.
 



 Cały zestaw prezentował się tak :) 


Jestem baaaaardzo zadowolona z tej przesyłki :) 

 W kolejnych dwóch postach opiszę po kolei całą zawartość paczki :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz