piątek, 26 maja 2017

Kampania Werther's Original Soft Caramels i Rekomenduj.to!


 Kiedy na portalu Rekomenduj.to! ogłoszono, że szykuje się pyszna kampania z Werther's Original Soft Caramels bardzo liczyłam na to żeby się do niej dostać i udało się! :) 



Pozostało tylko oczekiwać na kuriera ze słodką paczką :) 
I wreszcie dotarł :) 

Paczka była spora. Nie mogłam doczekać się, aż zajrzę do środka :) 



Po otwarciu byłam zaskoczona zawartością :) 


W środku znalazłam: 
- 8 dużych paczek Werther's Original Soft Caramels


- 6 opakowań cukierków w dropsach


- ulotki do rozdania dla znajomych


- pismo przewodnie


- przewodnik ambasadora



Pierwsza do testowania zabrała się moja córka :) Nie mogła doczekać się, aż zrobię zdjęcia i będzie mogła spróbować tych pysznych cukierków :) 



Cukierki bardzo jej posmakowały i chciała od razu zjeść ich jak najwięcej :) 
Na drugi dzień zabrałam cukiereczki do pracy i poczęstowałam koleżankę z pokoju :) Cukiereczki w sam raz nadawały się do porannej kawy oraz umilały nam cały dzień w pracy :) 



Wieczorem idąc na paznokcie wzięłam ze sobą cukierki i okazało się, że to był strzał w 10! Moja kosmetyczka miała zły dzień a cukiereczki zdecydowanie poprawiły jej humor :) 


Moja opinia o cukierkach: 

Cukierki są przepyszne! Cudowny smak karmelu w miękkim, ciągnącym się cukierku. Werther's Original Soft Caramels nieco różnią się od oryginalnych karmelków jakie znam. Mają trochę inny smak ale i tak są pyszne. Dzięki temu, że te są kremowe i delikatne w smaku skradły podniebienia mi i moim najbliższym. Prawdziwa rozkosz dla podniebienia. Można je zabrać ze sobą wszędzie, bo są dostępne w torebkach i dropsach. Każdy cukierek jest zapakowany w osobny papierek co też jest bardzo fajne. 




Cukierki towarzyszą mi codziennie, cały czas mam je pod ręką w torebce i sięgam kiedy najdzie mnie ochota na coś słodkiego 😊 






























Dziękuje Rekomenduj.to za możliwość uczestniczenia w tej słodkiej kampanii i przeniesienie mnie w Świat Karmelu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz